Z giełdy. Elizówka
            
				Ten, kto w niedzielę szukał tu małego dostawczaka, kończył obchód placu z nieciekawą miną. Wśród samochodów klasy Mercedesa Vito wybór był mizerny, a w alejce z wozami na bazie aut osobowych stały tylko dwa egzemplarze. Obydwie oferty to wozy pochodzące z flot zachodnich firm, w niezłym stanie i serwisowane, ale z pokaźnymi przebiegami jak na swój rocznik.
Ten, kto w niedzielę szukał tu małego dostawczaka, kończył obchód placu z nieciekawą miną. Wśród samochodów klasy Mercedesa Vito wybór był mizerny, a w alejce z wozami na bazie aut osobowych stały tylko dwa egzemplarze. Obydwie oferty to wozy pochodzące z flot zachodnich firm, w niezłym stanie i serwisowane, ale z pokaźnymi przebiegami jak na swój rocznik.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1994 / 215 | brygadowa | 18,9 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 1994 / 265 | skrzyniowa | 20,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 D | 1996 / 200 | kombi | 17,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1998 / 241 | furgon | 27,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1998 / 230 | bus (9 os.) | 21,0 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.8 DTI | 2000 / 198 | furgon | 28,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2000 / 175 | kombi | 26,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 2001 / 196 | furgon | 15,9 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.6 B+G | 2003 / 215 | furgon | 19,9 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2005 / 242 | furgon | 52,0 tys. zł |