Z giełdy. Elizówka
            
				Największą popularnością w niedzielę cieszyły się tu średnie dostawczaki (DMC 2,7-3,5 t.). Najwięcej klientów koncentrowało uwagę na samochodach tanich w zakupie. Najbardziej poszukiwane były wersje z silnikami wolnossącymi i zabudowami typu kombi. Wśród droższych ofert zainteresowaniem cieszyły się Mercedesy Sprintery - wysokie furgonetki i z zabudowami dwu- i trójdzielnymi.
Największą popularnością w niedzielę cieszyły się tu średnie dostawczaki (DMC 2,7-3,5 t.). Najwięcej klientów koncentrowało uwagę na samochodach tanich w zakupie. Najbardziej poszukiwane były wersje z silnikami wolnossącymi i zabudowami typu kombi. Wśród droższych ofert zainteresowaniem cieszyły się Mercedesy Sprintery - wysokie furgonetki i z zabudowami dwu- i trójdzielnymi.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.4 D | 1990 / 134 | furgon | 9,5 tys. zł | 
    
      | Mercedes MB 100 2.4 D | 1990 / 380 | furgon | 8,0 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 2.1 D | 1992 / 150 | furgon | 4,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 1994 / 256 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1996 / 311 | kombi | 20,9 tys. zł | 
    
      | Lublin I 2.4 D | 1996 / 128 | kombi | 7,0 tys. zł | 
    
      | Hyundai H200 2.5 TD | 1999 / 218 | kombi | 16,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 DCi | 2001 / 202 | furgon | 27,9 tys. zł | 
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTI | 2003 / 108 | kombi | 42,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TDCI | 2004 / 160 | furgon | 35,0 tys. zł |